تابستان داغ و خدمات سرد؛ فرودگاه امام خمینی در بحران سرمایش

در شرایطی که تهران روزهای داغ و طاقت‌فرسایی را تجربه می‌کند، سیستم سرمایشی بخش تشریفات ویژه (CIP) فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بیش از ۱۰ روز است که از کار افتاده است.

به گزارش صدای بورس،در روزهایی که تهران زیر آفتاب سوزان تیر و مرداد می‌سوزد، سامانه سرمایشی بخش تشریفات ویژه (CIP) فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بیش از ۱۰ روز است که از کار افتاده و علی‌رغم وعده‌های مکرر پیمانکار، هنوز خبری از رفع مشکل نیست.

این اختلال، نارضایتی گسترده مسافرانی را در پی داشته که برای استفاده از خدمات ویژه این بخش، هزینه‌ای بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌اند. افرادی که انتظار آسایش، خدمات ممتاز و محیطی آرام را داشتند، حالا در فضای گرم، بدون تهویه و در شرایطی نامطلوب سرگردان مانده‌اند.

با وجود اعتراض‌های مکرر از سوی مسافران، غرفه‌داران و پرسنل مجموعه، هنوز تغییری در وضعیت ایجاد نشده است. مقایسه خدمات این مجموعه با فرودگاه‌های منطقه مانند استانبول و دبی، که حتی در بخش‌های عمومی نیز استانداردهای جهانی را رعایت می‌کنند، تنها بر حس نارضایتی و مقایسه تأسف‌بار دامن می‌زند.

در شرایطی که حفظ کرامت و رضایت مسافر باید اولویت باشد، فرودگاه امام خمینی همچنان با مشکلات ابتدایی و قابل پیشگیری دست به گریبان است؛ مشکلاتی که تصویر بین‌المللی این فرودگاه را نیز خدشه‌دار می‌کند.

کد خبر 529950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =